Ga terug naar: Aanbod.

In de MasterClass:

  • zo trek je de aandacht van je klant op een positieve manier

  • wat je kunt doen om de samenwerking soepel te laten verlopen

  • tips zodat je klant nog eens bij je terugkomt

Waarom zou je dit bestellen?

Wil je ontdekken wanneer klanten kiezen voor jou?

Ondermer sinds 2016
Deze MasterClass is nuchter, to-the-point en heeft duidelijke voorbeelden

Een verademing op ondernemersgebied.
Miranda brengt ook een goede dosis humor mee. Dan ben je bij mij aan het juiste adres.
— Trainer Noortje Kuhlman (Office Vraagbaak)

Als je onderneemt, heb je klanten nodig

Klanten die snappen hoe hard je voor ze werkt. Die je de ruimte geven om je ding te doen. Die voor zich zien hoe hun leven er een van eenhoorns en regenbogen wordt, als jij langs bent geweest. Die met liefde je factuur betalen, en liefst gisteren al.

Maar hoe leer je die kennen? En hoe zorg je dat ze kiezen voor jou?

Nou. Het antwoord is simpel. Nogal een dooddoener zelfs. Goeie communicatie.

Jaja. En hóe breng je dát dan in de praktijk?

Daar richt ik me op in mijn MasterClass. Hoe je je communicatie met klanten structureel verbetert. Niet door je business compleet overhoop te halen. Integendeel. Juist via kleine aanpassingen in hoe je nu al onderneemt.

En kan dat op een integere manier? Je hebt geen zin in trucjes

Ja. Sterker nog, dat is de hele insteek. Want ik heb ook geen zin in trucjes.

Je krijgt tips en templates voor de 7 meest cruciale contactmomenten in je verkoopproces

Vanaf het ogenblik dat je kennismaakt tot en met het afronden van je werk voor je klant.

Die momenten zijn zo cruciaal, omdat iedere keer dat je een potentiële klant ontmoet, er 2 dingen kunnen gebeuren.

Of je wakkert z’n enthousiasme aan.
Of je doet iets waar hij op afknapt.

Dat laatste is zonde. Tenminste, als het steeds gebeurt bij je doelgroep, de mensen die je juist als klant wil.

Daarom deze masterclass. Er zitten per contactmoment concrete voorbeelden in van wat er mis kan gaan en hoe je dit kunt voorkomen.

Kleine aanpassingen in je werkwijze, kunnen voor grote effecten zorgen

  • Bijvoorbeeld: je klant krijgt zin met je te werken

    Omdat je hem het vertrouwen geeft, dat het goed komt met zijn vraag.

  • Of je klant wordt zo enthousiast over je werk dat hij je bij anderen aanbeveelt

    Het maakt verschil of je klant je werk oké vindt, of dat hij echt steeds verrast is door de constante kwaliteit en resultaten. In het laatste geval zal hij je eerder en meer van harte bij andere mensen onder de aandacht brengen.

  • Of je klant keert terug voor méér

    Goed voor je agenda en omzet. En voor je hoeveelheid tijd en energie! Heb je klanten die vaker terugkomen, dan hoef je minder acrobatische toeren aan marketing en acquisitie uit te halen. Als het zelfs vaste klanten worden, brengt dat financieel rust in de tent.

Ondernemer sinds 2018
Houvast aan voorbeelden

Ik wil weer eens kritisch kijken naar de communicatie met mijn klanten. Vooral in de fases ‘contact leggen’, ‘referentie en evaluatie’ en ‘contact houden’.

Na aanschaf heb ik direct alles gedownload en erna de masterclass helemaal beluisterd.

Heel fijn vind ik dat ik naast het audioboek een transcript inclusief voorbeelden heb gekregen. Bij mij moet informatie altijd even bezinken. Dan is het prettig om dingen terug te lezen en houvast te hebben aan voorbeelden.

Ik moet nog echt aan de slag met de tips, maar één ding heb ik voor mezelf wel opgepikt. Dat ik weer meer ga investeren in offline netwerken en ook in het contact houden met bestaande relaties.
— (Online) remedial teacher Adelien Bergman (Praktijk voor Beter Leren)

Als je de MasterClass bestelt, krijg je dit

  • Een audioboek van 30 minuten.

Je downloadt deze op je computer, en bekijkt of beluistert deze waar je wilt, wanneer je wilt.

Een waarschuwing vooraf: ik ben erg van de inhoud. Ken je van die gratis webinars waarbij je de host een paar keer hoort zeggen: Straks Krijg Je De Tip Die Je leven Verandert! en dan komt er eerst weer een omweg van een kwartier? Nou. Klanten zeggen dat deze masterclass eigenlijk 3 masterclasses inéén is (koopje dus). Je kunt niet even naar de wc want dan mis je hele hoofdstukken.

  • Een volledig transcript

Ben je zo iemand die snel afgeleid is tijdens webinars of podcasts?

Geen zorgen, er is ook een transcript van de masterclass. Dus je kunt de boel ook op je gemak lezen als je dat prettiger vindt.

  • Een overzichtelijke hand-out

Ben je klaar met het audioboek of het transcript? Er zit een handige hand-out bij die je kunt gebruiken als actieplan.
Per contactmoment staat erbij wat je kunt oppakken.

  • Drie uitgewerkte voorbeelden

Tot slot zitten er nog drie tot in detail uitgewerkte voorbeelden bij van specifieke communicatiemomenten.
Dat zijn drie extra situaties, naast de voorbeelden uit het audioboek.

Je wilt vast ook even weten wat je ervoor neertelt

De prijs is steeds 150 euro inclusief BTW geweest.

Maar op 15 oktober 2022 heb ik afscheid genomen van de MasterClass.

Je koopt de masterclass door hieronder op de dikke vette button te klikken.

Je wordt dan doorgestuurd naar een betaalpagina van PayPro.
Na betaling ontvang je je factuur én de link naar de MasterClass.

Je kunt ‘m voor eeuwig houden. En ermee aan de slag waar en wanneer jij dat wil.

PS. Je mailadres gebruik ik niet voor mijn nieuwsbrief. Dus was je geen abonnee, word je het na bestelling ook niet ongewild.


Ondernemer sinds 2004
Je kunt er echt een stappenplan voor jezelf mee maken

De MasterClass zet je aan het werk. Het zijn acties en tips die je, als je Miranda al een tijd volgt, allemaal wel eens gelezen hebt maar nu bij elkaar. Overzichtelijk in een formaat dat je er echt een stappenplan voor jezelf mee kunt maken.

De masterclass is misschien snel gelezen, maar wil je er daadwerkelijk wat mee doen, en dat is het geld echt waard, dan heb je voor maanden richting.

Hij zet mij aan om weer eens gedegen naar mijn prijzen te kijken, zeker omdat ik merk dat men mij als de nestor van mijn vakgebied ziet. En daar mag wat tegenover staan.
— Wetenschappelijk en technisch illustrator Mieke Roth

Check of het interessant voor je is:

  • Je bent zelfstandig ondernemer

  • Je hebt al met klanten te maken gehad

  • Je vraagt je af wanneer klanten ‘ja’ zeggen, enthousiast raken over werken met jou of bij je terugkomen voor meer

  • Je zoekt iets waar je in je eigen tijd snel en eenvoudig mee aan de slag kan

  • Je wil graag houden wat je koopt. Geen gezeik met toegang voor een beperkte tijd of steeds online moeten inloggen

  • Je hebt geen behoefte aan goeroegedoe

 

Veel gestelde vragen

Vragen over de MasterClass

+ Waarom stop je met deze masterclass?

De masterclass is prima. De inhoud snijdt hout. Maar ik sta in mijn ontwikkeling met ZinVol alweer ergens anders. En daar sluit mijn masterclass niet meer 100% op aan. Waardoor ik het al een tijd niet meer meeneem in mijn marketing. Waardoor jij niet eens wist dat deze bestaat.

+ Wanneer geef je de masterclass?

De masterclass is al opgenomen. Deze geef ik niet live. Als je de masterclass bestelt, krijg je een link waarmee je de masterclass kunt downloaden op je computer. Dan kun je deze beluisteren of bekijken waar en wanneer je wilt.

+ Kan ik de masterclass downloaden?

Zeker! Je krijgt een link waarmee je de masterclass en alle toebehoren kunt downloaden. Je hoeft dus niet op een site in te loggen voor toegang en je bent ook niet gebonden aan een tijdsbeperking waarbinnen je het materiaal kunt bestuderen.

+ Hoe lang duurt de masterclass?

Het audioboek van de masterclass duurt een half uur. Het doorlezen van de drie uitgewerkte voorbeelden kost per voorbeeld ongeveer acht à vijftien minuten.

+ Hoeveel tijd kost een actie?

Dat hangt af van wat je al toepast en wat je daar na het bekijken van de masterclass aan wil toevoegen of veranderen.

+ Komen er andere masterclasses?

Yep. Dat is wel de bedoeling. Wanneer de volgende af is, laat ik dat weten op social media en in mijn nieuwsbrief.

Vragen over de inhoud

+ Is de masterclass geschikt voor starters?

Ja, als je al een richting gekozen hebt en dus weet waar je naartoe wilt. (Je hoeft daar nog niet te zijn.)

Zit je in het stadium, dat je alles aanbiedt voor iedereen, dan is het lastiger om alle acties in de praktijk te brengen. Tip: werk de masterclass nu door, en dan over een paar maanden nog eens.

+ Voor welke zelfstandig ondernemers is de MasterClass?

De boodschap achter iedere tip is universeel toepasbaar. Maar de voorbeelden die ik geef zijn vaak gericht op schrijvers, fotografen en ontwerpers. Ondernemers met een scheppend beroep, die daarnaast ook vaak coachen en trainen.

+ Moet je een focus hebben om deze masterclass te kunnen toepassen?

Ja, het is handig al te weten welke kant je op wil met je werk en je bedrijf. Met de acties die je neemt na het volgen van de masterclass, zet je jouw focus nog scherper neer.

Heb je nog geen focus, dan raden wij van wc-eend aan om eerst het coachingstraject Focus op je Focus te volgen.

+ Heb ik wat aan de masterclass als ik al coaching bij ZinVol heb gevolgd?

Ja.
Tijdens de coaching gaan we uit van wat je NU nodig hebt: welke kennis, welke stappen om te nemen. De coaching is volledig op maat. Deze masterclass zet communicatie tijdens het verkoopproces van a tot z op een rij. Dit overzicht kan een aanvulling vormen op de coaching. Zeker als de coaching al even geleden is.

+ Wat als ik altijd voortijdig afhaak bij video's en podcasts enzo?

Herkenbaar! Als dat is omdat je denkt: 'Schiet eens op, wanneer komen de tips?' dan kun je deze masterclass proberen. Die kent een hoge informatiedichtheid. Je kunt niet even naar de wc, dan mis je zo een hoofdstuk. Ik heb me ook laten vertellen dat ik een fijne stem heb om naar te luisteren. Maar als je hoe dan ook altijd afhaakt, en je vindt het onderwerp tóch interessant, kom dan langs voor coaching.

+ Wat voor soort tips en suggesties zitten erin?

Praktische. Concrete. En geen one size fits all, van zo moet het en anders werkt het niet, punt. Als je naar aanleiding van de masterclass iets aanpast in je manier van werken, kun je dat zo doen dat het past bij jou en je onderneming. Olé.

Staat je vraag er niet tussen? Of wil je graag even overleggen?

Dat kan altijd. Mail mij, Miranda Apeldoorn, via bericht@ditiszinvol.nl.