MotivatieMails: wekelijkse eye-openers over ondernemen
Een serieus lichtvoetig perspectief op aanbod, prijs, klant, verkoop en focus. Geen goeroegedoe.
Maandagochtend al in je inbox.
Geen funnel
Gewoon nuttig leesvoer. En is mijn nieuwsbrief toch jouw kopje thee niet? Je kunt je altijd afmelden.
Voorbeelden
Een greep uit wat titels van mijn nieuwsbrieven:
‘Ik wil graag een keuze maken, maar straks is het de verkeerde’ - over hoe het komt dat je soms zo besluiteloos kunt zijn
Ik heb de leggings nog steeds - over hoe je aan aanbevelingen komt, waar je ook écht wat aan hebt
Prijzen verhogen: moet je dat blijven doen? - over waarom deze actie soms alle lol uit je werk haalt
De kracht van herhaling
Ik herhaal de meeste mails jaarlijks. Toch zijn er mensen die al meer dan 9 jaar meelezen. Want zij zijn niet meer dezelfde als een jaar geleden. Zij ervaren: de mails komen met een griezelig gevoel voor timing altijd op precies het juiste moment binnen.
MotivatieMails: voor die dagen dat je denkt, Ik blijf hier gewoon even liggen …
Reacties van lezers die niet per se warm worden van het woord nieuwsbrief maar die desondanks al jaren abonnee zijn
“Miranda combineert een heerlijk droogkomische stijl met nuttige informatie.”
— Uitgever en trainer Jan Sinot (BoekenBusiness)
“Dank voor je tip. Mijn workshop was binnen een uur uitverkocht.”
— Bruidsfotograaf Peter Lammers (YourWeddingPhotos)
“Ik bewaar ze allemaal en check de inhoud opnieuw als ik wat nodig heb”
— Wetenschappelijk en technisch illustrator Mieke Roth
“Zeg, Apeldoorn, heb ik je wel eens gezegd wat een heerlijke toon je hebt in je nieuwsbrieven en posts? Dat geeft me altijd nieuwe energie en een opgeruimd gemoed. Doe jij. Pak aan.”
— Tekstschrijver Aleid Bos
“Ik ken niemand die van een nieuwsbrief zoiets vreugdevols en leerzaams maakt als Miranda.”
— Zorgstrateeg en dagvoorzitter Sabine Uitslag (Waardenladers)
“Nieuwsbrieven, bleh ...
Maar die van Miranda lees ik al jaren. De grote reden dat ik me niet ALLANG heb uitgeschreven is de manier waarop ze schrijft. Altijd vol humor en het leest lekker weg.”
— Web- en appdesigner Fabian Krieger (HoogDesign)